Veterinären igen..

Dessis operationssår har blivit svullet och rött. Jag märkte det när jag skulle klippa klorna på henne. Hade bokat tid hos veterinären idag kl 13.15. Hon säger att det troligen är ett slicksår men eftersom Dessi har haft på sig kragen så tror jag att det är lilla Ikaros som varit framme. För han har varit väldigt nyfiken på såret och nosat där så jag har fått sagt åt honom flera ggr så jag tror att när inte jag ser så slickar han där och Dessi tycker nog att det är skönt om han rengör såret. Men han gör bara mer skada. Nu är det så svullet så stygnen skaver i huden och veterinären fick ta bort ett stygn på plats fast det bara gått 8 dagar sen ska jag ta bort resten av stygnen själv.

Jag fick utskrivet antibiotika. Dom hade inte fått nå provsvar än på vad det var för tumör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0