Tandläkaren

Efter Nacka Forum åkte jag hem, lämnade tårtan och sen åkte jag in till stan för o gå till tandläkaren och fixa en sak. Det var världens kaotiska väder ute! Det var snö/regn storm. Blåste jättemkt ute!.
Jag köpte ett jättesnyggt träningsset på Satdium. En rosa löparjacka och ett par löpartights till. Var för sig skulle det sammanlagt kosta 650 kr me dom hade paketpris på 400 kr men eftersom jag hade 250 kr från jobbet och eftersom Stadium hade 25% rabatt till alla medlemmar så fick jag ytterligare 100 kr i rabatt så jag betalade endast 49 kr:) haha

Så skönt:)

Nu är det bara ett par nya löparskor jag ska köpa oxå!

Kl 17.30 va jag hos tandläkaren City Dental. Kostade 340 kr för o sätta lite lim på en ståltråd! aja men den skavde hela tiden på tungan så de va skönt o få de gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0