Onödigt...

Eftersom jag va ledig idag så tänkte jag åka in till stan och ge blod och hämta en grind till hundarna.
Jag åkte in kl 14.06 tåget. Åkte direkt till blodcentralen på Hötorget men va fan då fick jag inte ge för jag hade för lågt blodvärde! Jag hade 122 och man måsta ha minst 125!! Och nu får jag vänta i hela 3 månader innan jag får ge blod igen. och sen när hon tagit blodprovet i armen o jag fick plåster så helt plötsligt så blödde de igenom och jag fick blod på tröjan o händerna, haha blodet bara forsade ut:) Så nu fick jag ett blåmärke i armen...suck.
Jag gick därifrån något besviken och så gick jag en sväng på stan, köpte nya skor:)
När jag skulle åka till killen som hade grinden så va han ju för fan inte ens hemma! När vi hade bestämt tid o allt o han svarade inte på sms heller. Så det blev ingen grind och då kändes det så jävla onödigt att åka in till stan idag då jag ändå inte fick ett skit gjort!
Nu har jag köpt Twilight breaking dawn part 1 och ska kolla på den o äta lite snacks o gotta mig ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0