Min första inspelningsbara boxer, jag är såå lycklig!!<3<3

Jag vet inte hur länge som jag önskat mig en inspelningsbar boxer så jag hinner kolla på alla serier jag följer och nu när både Desperate Housewives och Greys anatomy börjar nästa vecka så måsta jag ju bara införskaffa mig en sån boxer. Jag stannade i Sickla igår efter träffen inne i stan och jag gick in på Elgiganten eftersom jag hade kollat in på Internet en speciell modell som jag ville ha. Där kostade den 3990 kr men den var slutsåld och han kunde beställa den åt mig men då kom den på tisdag, inte fan kan jag vänta så länge o då tänkte jag att nä nu måste jag dra in till stan igen för o köpa den boxen men sen tänkte jag att jag kan ju iaf kika in på Siba som ligger bredvid o höra om dom har nån boxer och tur var väl det för dom hade precis samma modell och den va t om billigare 3 795 kr:) 

 
 

I BXR-HD+ BOXER PVR 500GB

 
 
       
  Humax BXR-HD+ 500GB PVR
  HemmaBio  
  Prylportalen BRA PRYL    
      BoxerHD  
    M3 rekommenderar Humax BXR-HD+      
       
     
   
 

“Humax övertygar på alla punkter.
Humax BXR-HD+ är en riktigt trevlig bekanskap och det märks att
tillverkaren lagt ner möda på att ge användaren en riktigt bra helhets-
upplevelse. Gränssnittet är både snyggt och oerhört användarvänligt
vilket gör det till ett rent nöje att hantera den här boxen. Dessutom
uppskattar vi extrafinesserna skarpt.

Utan vidare kan vi utnämna BXR-HD+ till den bästa HD-PVR:en just nu
som kommer med stöd för de nya HD-kanalerna.” (Prylportalen)


“Humax BXR-HD+ är verkligen en lysande digitalbox med mängder
med möjligheter och lättanvända funktioner.
Bästa Boxen Hittills!” (HemmaBio)

 

Funktioner

DVB-T2 HD Twin tuner för marksänd TV
MPEG2/MPEG4
PVR 500GB
Kortläsare för Viaccess (Boxer)
Upplösning 1080p24, 1080i, 720p, 576p
Dolby Digital Plus och Dolby Pulse
Enkel och snabb installation
Bildvisning (JPEG) via USB
Musikspelare (MP3) via USB
Mediaspelare (XVID) via USB
EPG med HD upplösning
Föräldrakontroll
HD-lista
5 Favoritlistor - redigera, byta namn på lista
Universalfjärrkontroll för TV, DVD och audio
VFD display med kanalnamn
HDMI med HDCP, uppskalning av SD - 1080i
Scartuttag
S/PDIF Digital ljudutgång
RF-Loop för antennsignal
USB 2.0
5V matning för aktiv antenn
Förbrukning mindre än 1W vid standby
Automatisk avstängningsfunktion
Godkänd av Boxer

 
 

PVR

Inbyggd 500Gb hårddisk
Upp till 300 timmar standard TV eller
125 timmar HDTV
Spela in två program samtidigt (och titta på
ett sedan tidigare inspelat)
Timeshift upp till 2 timmar
Direktinspelning eller via EPG eller via timer
Enkel paus och snabbspolning framåt/bakåt
Slowmotionfunktion av inspelade program
Direkthopp och reprisfunktion
Serieinspelning med Boxer Navigator


Jag kan kolla på ett tv-program o spela in två andra program på andra kanaler:) Jag är så kär i min boxer och jag är så lycklig att jag äntligen köpt en:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0