Irriterad..

Blev på så dåligt humör när jag precis kommit hem från jobbet, skulle rasta hundarna, gick förbi skolan och jag skulle precis plocka upp skiten efter Ikaros då en kärring kommer fram o säger att jag inte får rasta mina hundar där. Inte det roligaste när man går med två 30 kilos klumpar i kopplet och en 6 kilos valp i kopplet.Dom blir ju helt till sig om nån bara går fram till oss när inte ens jag ...e förberedd på det. Ska mejla hyresvärden och säga att om detta är sant får dom fanimej sätta upp skylt då! Katter får skita o pissa vart fan dom vill men hundar ska hållas jävligt kort tills man lämnat hela bygden!!!!Där finns det hårda regler vart dom inte får vara!Hon hade väl fan ingen rätt o säga till mig vart jag ska rasta mina hundar! Suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0