Frisören

Idag var jag ledig, var på långpromenad med hundarna och sen åkte jag till Nacka Forum för jag skulle klippa mig. Jag gick förbi salong Styliste som är nyöppnad och såg två tjejfrisörer och eftersom jag alltid varit missnöjd med killfrisörer och jag lyckas alltid få killar som klipper mitt hår oxå så blev jag glad att det inte fanns nån manlig frisör så jag gick dit o frågade om dom hade tid o det hade dom men just då så ropade hon på en  till frisör och självklart kommer det en manlig frisör och jag bah tänkte Åh nej! Jag kommer bli missnöjd igen och det blev jag oxå. Han klippte för lång lugg och han va inte alls bra!
250 kr kostade det.
suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0