Diagnos: Juvertumör:(

Imorse vaknade jag tidigt av att solen lyste in:) Men inatt fick jag ta ut Dessi för hon kom på att hon skulle bajsa. Samma sak hände förra natten, då vakna hon klockan 2 o jag fick gå ut med henne..suck. Inatt va det vid 3 tiden..Hoppas hon e lugn den här natten bara...
Jag gick en långpromenad med Dessi och Ikaros i det härliga vårvädret och när kl var 13 så åkte jag och Dessi till Solsidan till veterinären. Hon kände på knölen och konstaterade att det var en juvertumör så hon ville operera bort den snarast men eftersom vi är bortrest i helgen så fick jag boka tid på måndag 8.30.
Jag vet ju inte om den e elakartad eller godartad men hoppas dom får bort allt..
Besöket kostade 500 kr. Det är ju tur att hon är försäkrad, då betalar jag bara självrisken på måndag 1 500 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0