Dessis operationsdag!

I måndags opererades Dessi....Jag klev upp kl 7 typ o fixade iordning mig och sen åkte vi till Solsidan 7.57. Jag lämnade in Dessi där o sen åkte jag hem. Började jobbet kl 12 så jag städade lägenheten. Stina fick åka och hämta Dessi ca 16.30. Kändes så jävla jobbigt att inte jag kunde hämta hem henne! Men jag måsta ju jobba....Hon hade så ont när jag kom hem och pep. Det märktes på henne att hon hade ont. Hon hade fått med sig smärtstillande tabletter hem som jag gav henne.
Syrran hade ju gett henne mat fast hon inte får äta på 12 timmar efter operationen så mitt i natten vid 02 tiden så fick jag ta ut henne för då hade hon blivit lite dålig i magen..
Det blev 6 stygn och operationen var i nästan 1,5 timme.
Operationen kostade nästan 8.000 kr men eftersom hon var försäkrad så betalade jag 2.500 kr.


Men det rinner röd vätska från såret så det droppar hela tiden på golvet.. Stackars Dessi ska gå i tratt nu i 10-12 dagar tills vi ska ta bort stygnen. Dom skickade iväg tumören på analys så vi får veta om den är godartad eller elakartad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0