Bjuden på middag:)

Efter veterinären med Dessi så åkte jag hem, fixade iordning mig och åkte sen in till Sickla. Jag blev bjuden på middag hos min syster som fyllt år. När jag kom dit 18.15 så var hennes sambo där oxå. Vi åt en supergod middag:) Det var stekt kycklingfilé med rotgrönsaker i ugn, en hemma gjord fetaoströra och en soltorkad tomat och mozzarellaost sallad:) Till efterrätt blev det kladdkaka med grädde! Supergött!
Jag blev så mätt:)

Sen kollade vi på halv åtta hos mig och sen Desperate Housewives:) Kl 22.20 åkte jag tåget hem. Jag mötte syrran på tåget som nyss slutat jobbet. Så de va kul med sällskap hem:)

Tack för en trevlig kväll syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0