PITBULL I FRYSHUSET!!!

Jag o syrran skulle på konsert i Fryshuset igår söndag. Det regnade till och från hela jävla dagen!
Hatar regn! Asså de e fan de värsta vädret som finns!

Och sen blev jag så jävla förbannad att inte min andra syrra fick beviljad semester när de va folk som t om ville jobba för henne! Jag o syrran hade ju gett henne denna biljett för 460 spänn som födelsedagspresent o hon fick inte gå! Blev så sjukt besviken:(

Men jag o Kajsa hade så jävla kul!! Det var en så bra konsert o så jävla bra drag i publiken!!!!!
Helt underbart! Är så glad att jag gick dit:)


Nu är det bara att ladda om till nästa konsert som blir fredag 8 juni på Annexet och hon heter NICKI MINAAAAAAAAAAAJJJ!!!! OMG  va jag längtar!!!


Kom hem vid 23 tiden. Försov mig imorse, vaknade 6.35 istället för 5.50. Hade 10 min på mig att klä på mig, borsta tänderna, sminka mig o cykla till jobbet. Kom till rapporten prick kl 7 haha. Tur man bara har 5 min till jobbet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0