Nationaldagen, besök av syrran!!

Igår va min syster från Bergsjö på besök över dagen:) Jag va ledig och mötte upp henne på centralen 11.40. Vi gick på Smaka på Stockholm i Kungsan en sväng, sen åkte vi spårvagnen till Skansen. Där tog dom minsann överpris för o komma in på självaste nationaldagen. Annars kostar de ju 90 kr o komma in o nu kostade de 140 kr..men när vi ändå hade kommit dit så gick vi in ändå.
Det var jättehärligt och soligt väder och vi gick där i typ 2 timmar, åkte sen in till stan, mötte upp min andra syrra o hennes sambo och vi käkade middag på Kungsgatan. Följde med Terra till centralen sen. Hon åkte typ 18.23.

Det va kul o träffa henne:) Blir ju inte av så ofta när man bor långt ifrån varandra.

Kommentarer
Postat av: Syrran Terese

Tack för en härlig dag...mina fötter var mer än nöjda=)

2012-06-12 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0