Tandläkaren

Jobbade igår 6.45-16.15 och igår samma tid fast till 16.45. Hatar o börja så tidigt, jag blir så jäkla trött...
Igår när jag jobbade va de riktigt fint vårväder med bar mark, grön gräsmatta, soligt ute och jag fick vara inomhus o jobba o titta bara hur de ser ut idag. Jag börjar kl 15.30 och det har ösregnat sen jag vaknade imorse. Jag skulle till tandläkaren kl 8.10 för att få lite lim på ståltråden jag har bakom nedre tandraden eftersom jag haft räls i tre år så har jag den kvar. Och när limmet lossnar så skaver tråden på tungan och då gick jag dit och fick betala 345 kr för de lilla som tog kanske 5 min. suck, inte undra på att man inte går till tandläkaren oftare.
Gick en sväng på affären sen gick jag hemåt. Satt vid datorn en stund o sengick jag ut en timme med Dessi trots regnet.

Är ensam hemma nu så de e lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0