Nyårsdagen!

Idag va inte jag nå bakis alls. Jag hade knappt sovit nåt inatt efter nyår men jag klev upp 9.30, rastade alla hundarna, diskade, började städa lägenheten och duschade o donade:) Kollade på en massa bra nyårsfilmer. Perfekt dag o kolla när det regnar ute. Igår på nyårsafton lyste iaf solen:)

Kl 13.00 gick denna film:

Det var en riktigt bra film, en av dom bättre jag sett. Rekommenderas o kolla på:)
När den filmen va slut så började denna film 15.05 som heter Min brors flickvän:

Fast den va inte så superbra så kollade mest i början av filmen, sen käkade vi resten av nyårsmaten som vi inte hann med o äta igår eftersom jag åkte på nattklubb.
Efter maten kl 17.55 kollade vi på Victoria´s secret fashion show och det programmet e alltid lika bra! Det va så bra när Nicki Minaj uppträdde!!!

Nu la jag upp en massa klipp men alla e så jävla bra!!! Måste ses!
Kl 21 va de flera bra filmer men jag orkade fan inte kolla så många timmar vid tvn jag suttit vid så jag satt vid datorn o gick ut med hundarna istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0