Ledig, beställt kläder till Ikaros

Idag är min enda lediga dag denna vecka. Vaknade vid 7-7.30 men klev upp 8.20. Väntade på att fastighetsvärden skulle komma o byta min brandvarnare som va trasig nu kl 10. I helgen jobbar jag..suck.
Jag ska ta en lång promenad med Dessi idag typ två timmar, blir nog en promenad till Solsidan:)
Ikväll ska jag bara ta de lugnt o kolla på film o ha de mysigt:)
Jag har beställt dessa klädder på www.litentass.com:

Zeebra fleece overall reflex stl 4
269 kr zebra fleece overall.
Hundmössa mönstrad
Hundmössa i dalmatinerprickigt tyg 79 kr
Hundmössa stl XS valfritt tyg
Köpte detta halsband+koppel till Dessi 79 kr:
*Tattoo LOVE halsband + koppel

Sen har ju jag precis fått hem den här overallen :
Klicka för att stänga fönstret

Kommentarer
Postat av: E King

snygga halsband!

2012-01-20 @ 11:57:00
URL: http://eking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0