Gott nytt år!!!


GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!!
Igår va de ju nyårsafton och vi avslutar år 2011 och ser glatt framemot år 2012:)
Jag hoppas att 2012 blir ett toppenår!!!
Jag jobbade ju nyårsafton 16-21 så jag tänkte ta de lugnt här hemma och äta god mat och ta hand om hundarna. Men när jag kom hem så hann vi bara äta förrätten tills jag blev partysugen så jag drog ut på nattklubb med min kompis:) Vi fick skjuts in till stan och tog sen t-bana till Hornstull och gick på klubben Strand som låg vid vattnet. Det va ingen rolig klubb då dom spelade konstig och dålig musik och de va lite speciella människor där haha...men vid 12 slaget så gick vi ut o kollade på fyrverkerierna o de va så jävla fint:)
Vi åkte inte hem så sent o min syrra passade hundarna så de va lugnt ändå.
Även fast klubben inte va den bästa så e jag glad att jag gick ut ändå. Men hörde att de va ett riktigt smällande med raketer här hemma så de hade varit kul o se men men:) Nästa år kanske man drar igång nå hemmafest lr går på nån hemmafest:)
Hoppas att alla har haft ett jättehärligt år och hoppas att detta år kommer bli ännu bättre!
Det här året som varit har gått så fort så man känner att man inte hängt med riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0