Årsresumé 2011

JANUARI: Varit på förundersökning på Cityakuten inför laseroperation på mina ögon, hade närsynthet på -10,25 och några brytningsfel. Fått tid för operation 17 februari.
Dessi vaccinerades i Sickla.

FEBRUARI: Ramlade med cykeln på väg till jobbet och fick en jättestor lårkaka:
Laseropererade ögonen 17 februari. Har ju haft glasögon sen jag var sju år gammal så de va skönt o kunna se igen:)
MARS:

Pappa fyllde 54 år den 7 mars och min syster fyllde 26 år den 9 mars.


Permanentade mitt hår och blev missnöjd:


APRIL: Åkt till Söderhamn och hälsat på Rutan:) Våren har kommit och det är nästan inge  snö ute. Åkte till veterinären med Dessi då hon inte kunde resa bakbenen men det var inget fel på henne.Fick antiinflammatorisk medicin. Fick även höra att hon hade ett litet blåsljud på hjärtat.

Köpt en platt-tv:)

Så här härligt va de i april:

Blekte mina tänder på Beyondkliniken med laserbehandling.

Hittade årets första  tussilago. Varit i Borlänge till mamma o hälsat på.
Minnesdag av mammas engelska bulldogg Danne som skulle blivit 5 år. Han dog ju 20 juli 2010 när han skulle operera knäet.

Firade Valborg i Fisksätra där det var stor brasa:)
MAJ: Åkte upp till Ljusdal och hälsade på pappa och gick på klassfest med gymnasiekompisarna.

Nypan höggravid, 2 veckor kvar, de blev en pojke:

Ljusdals galleria haha:

Mina underbara vänner Rutan o Lottis:

Varit på återbesök på Cityakuten då det varit 3 månader sen operationen.
Dessi o Hilda löper o e asjobbiga!

Min syster Stina fyllde 22 år:

Min syster Terra kom på besök från Bergsjö, gick på gröna lund o så:)
Gick på Rixfm festivalen i Kungsan:

Gått på personalfest i Saltsjö-Järla.

Sprungit Vårruset:

Kollat på Danny på Grönan:

Mors dag den sista maj!


JUNI: Kollade på September och Petter på grönan:

Hittade en kokosnöt i sjön:

Åkte på kryssning:) Cinderella.

haha jag på dansgolvet:)

Träffade Nypan när hon åkte till sthlm en sväng:)
Åkte på två cinderellakryssningar till med familjen:)

Hilda, syrrans basset fyllde 6 år den 20 juni:

Jag va bara hemma på Midsommarafton.


JULI: Gick på Skansen med Stina, träffat syrran inne i stan, gått på grönan, jobbat mkt...

AUGUSTI:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0