Skottdagen!

Idag är det skottdagen. Kvinnornas dag att fria:) haha. Om man har någon att fria till då förstås:)
Jag jobbade till kl 12 och sen när jag kom hem så lyste solen och det var en helt underbar dag! Jag tog ut Dessi och Ikaros på en två timmars promenad vid Saltsjöbadens sjöar:) Det var så otroligt vackert:) Satt och njöt av våren och av livet på bryggan tsm med dom jag älskar:) Dom käkade pinnar och jag åt en god apelsin:)
Ikaros är väldigt svår att fotografera men här kommer en del bider på våran underbara promenad:)

Ikaros 6 månader

öppet vatten så härligt!

Här satt jag o åt apelsin:

Härlig utsikt!

Min älsklingskille:

Och min älsklingstjej:

Så vackert när isen smälter från bergen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0