Äntligen!!!Säsongspremiärerna drar igång på DHW och Greys<3<3<3

Har väntat så jävla länge på o få veta vilka datum säsongspremiärerna drar igång på Greys Anatomy och Desperate Housewives och nu är datumen spikade och jag blev så jävla överlycklig, ni kan inte fatta hur mkt jag saknat dom serierna:)
Den 6 mars drar DHW igång och den 7 mars e de dags för Greys:)
Jag räknar ner dagarna nu. Det finns inte ord hur mkt jag älskar dessa serier, jag är beroende av dom och jag kommer gråta när sista avsnittet av DHW sänds. Detta är deras sista säsong och det är sååå sorgligt...Man har ju följt deras liv i så många år nu men efter åtta säsonger så tog det slut:( Dåligt. Hur fan kan man lägga ner en så bra serie, bara för dom vill lägga ner den när den e på topp.
Den dagen Greys kommer avsluta vet jag inte va ja ska göra. Den serien är en av dom bästa som finns!!!!
Greys anatomy har allt som man vill ha i en serie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0