Alla hjärtans dag<3

Idag finns det hjärtan överallt....och det var dags för alla hjärtans dag. Jag har aldrig firat den eftersom jag aldrig haft nån o fira den tsm med men för varje år som kommer så hoppas jag att just detta år ska jag ha någon o fira med men jag får hoppas att det speciella året kommer snart:)
Jag firar alla hjärtans dag med dom jag älskar: Mina kära hundar Dessi och Ikaros:) Utan dom vore livet tomt...



Jag har jobbat till kl 16, sen tvättat 19-22. Roligare alla hjärtans dag finns inte haha...
Men jag drömmer fortfarande efter någon att uppvakta på just denna speciella dag:) Får se när den dagen väl dyker upp...
Jag önskar alla som har någon speciell en helt underbar alla hjärtans dag med många röda rosor och choklad och romantiska middagar och roliga överraskningar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0