Roadtrip till härliga Hälsingland!

Åkte ju till Sickla igår och köpte en ny GPS för imorse åkte syrran o jag upp till Ljusdal för o hämta mina sista grejer som jag har hos pappa, åkte kl 7 o va framme 11.30. Va så jäkla trött!

Packade in grejerna i bilen o sen drog vi o käkade lunch på Michels i Ljusdal.
Eftersom vi planerat att vi skulle träffa syrran i Ljusdal så blev de lite ändrade planer eftersom hon redan fått sin bebis så hon skulle åka hem från BB idag måndag. Så jag, Stina o pappa åkte en timme till Bergsjö för o hälsa på hennes son. Va där en timme o sen måsta vi skynda oss hem till Sthlm igen. Lämnade av pappa i Hudiksvall o sen åkte vi till Sthlm. Kom hem typ kl 20. Jag va så trött på vägen hem, bara jag som har körkort ju...annars kunde man ju bytas av. Packade ur alla grejerna sen åkte vi till macken i Nacka o   lämna bilen. Kom dit typ 20.30.
Känns så skönt att de e gjort nu så nu slipper jag tänka på de!
Kostade 845 kr för bilen o sen 650 kr bensin. Så typ 1500 kr för hela resan men de va de värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0