Utekväll med syrran and the boys på Gossip

Kom tillbaka från svampturen vid 15.45 tiden och det  va strålande vackert väder ute! Vi åt den goda pajen vid 17 tiden tsm med en god fetaostsallad:)
Sen duschade jag o när jag precis hade duschat klart så kom jag ut i enbart handduk o skulle fråga Terra nåt o där satt två killkompisar till Terra!!!!Haha pinsamt...Dom skulle följa med oss ut på krogen. Terras sambo skulle oxå med så vi blev 5 stycken.
Vi gick till Gossip i Hudik och jag trodde det skulle va mer folk där men alla  verkade vara på Hogges för där va de lång kö för o komma in....

Bilder:

Det blev ju en del vodka/redbull drinkar hos syrran innan vi åkte in kl 22.30 tiden. Sen på klubben drack vi oxå en del haha som tex denna supergoda drink:

haha nån som ser packad ut???

Jag o Terra förfestar med våra snoppsugrör:

Dom stängde kl 2 och de va en 35-årig kille som ville få med oss på efterfest i hans hus på Malnbaden men vi tackade nej haha. Hade ju privatchaufför ikväll vi:)
Gick o la oss vid 3 tiden...

Kommentarer
Postat av: Terese

Mamma mia vilka hota brudar höhö =)

2011-09-12 @ 20:22:57
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0