Tjejmilen idag!!!

Igår va min enda lediga dag i veckan, fast jag har ju tagit ledigt idag eftersom de e Tjejmilen:)
Jag och Jessica åkte till Sophia och hälsade på men innan så åkte vi till Östermalms IP för att hämta min nummerlapp till Tjejmilen. Jag fck nummer 21770. När vi skulle åka till Sophia så måste vi ju först till Gullmarsplan sen byta till Bandhagen och det gick ju bussar dit från Stadion så vi tänkte att vi hoppar väl på den bussen men va fan den tog ju evigheter!!!Hade varit bättre o tagit t-banan dum som man är:( Aldrig mer stadsbussen!!!!
När vi väl va framme i Bandhagen va kl typ 13....aja men vi käkade sen lunch hos henne och träffade hennes dotter som e ca 8 veckor typ. När kl närmade sig 16.30 så åkte jag o Jessica hem.

Äntligen är mina köksluckor klara men det står på färgburken att färgen inte får belastas på 14 dagar. Kan man inte sätta upp köksluckorna förrän om två veckor då lr???? Nån som vet?

Jahapp idag e de då dags för Tjejmilen:) Ska bli riktigt kul att åka dit!
Första starten går typ kl 13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0