Suck...

I tisdags skulle jag få möbler hitlevererade. Ett köksbord med 4 stolar, och en dubbelsäng. Dom skulle komma mellan 10-15 eftersom jag började jobba kl 16. Va typ stressad att jag inte hunnit fixa en flyttvagn som man kan dra in till porten så jag ringde hyresvärden o frågade om man kunde få nyckel till bommen som hindrar bilar från att åka in till lägenhetshusen men dom gav inte ut nå nycklar till dom bommarna heller....så jag cyklade upp till Stena för o fixa en flyttvagn men dom hade ju ändrat sina öppettider så dom stängde kl 10 istället för kl 12 o jag kom dit strax efter kl 10! Så jävla typiskt! Snacka om att ja blev irriterad. Ringde till Stena igen o frågade om det fanns nån möjlighet att få en nyckel till vagnen ändå o fick en bokad tid kl 13.15. Fick vänta i tre timmar o hoppades att dom inte skulle komma tidigare med möblerna. Och det gjorde dom inte heller. Jag cyklade till Stena igen kl 13 och fick äntligen en nyckel till flyttvagnen. Kl 14 ca kom möblerna och t om han tyckte de va konstigt att man inte fick köra in till porten. Jävligt krångligt när man ska flytta ju....
Jag va helt slut när vi äntligen hade fått in allt i hissen o in i lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0