Städat+målat

Börjat schampoonera Dessi med Malaseb mot jästsvamp i huden från och med 3 september. Ska bada henne varannan dag tills förbättring så jag hoppas att det hjälper...
I söndags jobba jag till kl 21 o sen har jag bara jobbat hela veckan. Igår på morgonen när jag skulle cykla till jobbet så ösregnade det!!! Jag va alldeles dyngsur när ja kom till jobbet så hängde in kläderna i torkrummet. Sen precis när ja skulle hem vid 16 tiden så blev de jättehärligt väder. Tog en härlig tur ute i skogen med Dessi. Idag va de bättre väder men de hade regnat inatt iaf. När jag skulle cykla hem idag så ösregnade det halva vägen hem....När jag kom hem så städade jag lägenheten och målade lite i köket. Snart klar med listerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0