MARKNADSHELGEN!!!

I fredags vaknade jag kl 5.20. Gjorde mig iordning och packade och åkte från Fiskis 6.06. Var dödstrött!!!!
Köpte frukost på  Pressbyrån och hoppade sen på tåget!
Jag kom fram till Hudiksvall kl 10.45. Kanske lite tidigt men resan va billigare:) Jag satt o kollade datorn på bibban, gick på stan o kollade. Åt en lunch på café carat i Fyren, en ceasarsallad som va jättegod men alldeles för mkt mat, orkade typ halva tallriken:


Jag träffade pappa som kom till stan kl 17 och Terra kom kl 17.30. Vi gick på en massa stånd och jag o Terra åkte karuseller:) Dom hade många fler än dom brukar ha:)
Vi käkade Langos:) göttans! Det va mkt folk ute.
Vi åkte väl hem runt 21 tiden.
Det regnade ju lite då och då under kvällen och när det blev uppehåll så visade sig denna vackra regnbåge på himlen:

Den här söta nallen vann jag genom o fånga upp den med en klo:

Den fick min syster Stina av mig eftersom hon har ju en Basset Hound så passade ju till henne då:)
Vi gick o la oss vid midnatt på fredagskvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0