Maria Montazami i Sthlm för läppstiftslansering!

Maria Montazami släpper läppstift för Make Up Store

Utan sitt läppstift känner Maria Montazami sig naken, rädd, exposed. Utan sitt läppstift känner Maria Montazami sig naken, rädd, exposed.

 

Att Hollywoodfrun Maria Montazami älskar läppstift är ingen hemlighet. Hon har tidigare berättat för CHIC att hon köper 15 läppstift åt gången. Nu har hon varit med och tagit fram en helt egen nyans för Make Up Store!

När startade din passion för läppstift?

– På högstadiet. Jag hade ingen aning om vilka färger som passade mig utan bar en riktigt mörkbrun ton, vilket inte alls passade mig.

Din signaturfärg är en beige ton. När började du använda den nyansen?

– För ca 10 år sedan. En makeupartist testade en beige färg på mig och jag kommer ihåg att det var ren lycka! Jag trivdes genast i färgen, vilket jag aldrig gjort tidigare. Nude är färgen för mig!

Hur gick det till när du valde ditt alldeles egna läppstift?

– Jag fick en del prover skickade till mig i USA. Efter att vi utgått från mina favoritläppstift “Exit” och “Bare” från Make Up Store så valde jag en nyans som kändes helt rätt och blir så snygg på! Det är mitt nya favoritläppstift så klart och jag kommer att använda det varje dag!

Läppstiftet lanseras i september 2011 och kostar 170 kr. Nyansen heter så klart “Maria Montazami”.

Läs även: Så fixar du nudefärgade läppar.

Maria Montazamis favoritläppstift Exit och Bare från Make Up Store. Maria Montazamis favoritläppstift Exit och Bare från Make Up Store.

 

Maria Montazami släpper läppstift för Make Up Store. Maria Montazami släpper läppstift för Make Up Store.

 

JAG SOM MISSADE DETTA I HELGEN DÅ JAG VAR BORTA!!!HON VAR JU I CITY OCH LANSERADE HENNES LÄPPSTIFT!!DET HADE JU VARIT HUR HÄFTIGT O KUL SOM HELST ATT FÅ MÖJLIGHETEN ATT TRÄFFAA HENNE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0