Hem till Sthlm!

Jag vaknade vid 6 tiden på morgonen på söndagen...men gick o la mig igen o vaknade typ en gång i timmen sen klev jag upp kl 8.30. Åt frukost o kollade på SYTYCD och en av mina favoriter Melanie vann hela tävlingen!!!!wihoo!
Hon e så sjukt jävla duktig o jag bara älskar hennes danser!!!

Det var två tjejer i sista finalresultatet!

Vi åkte in till stan vid 12 tiden och mitt tåg gick ju 13.41 så vi gick en snabbis på marknan sen följde syrran me mej till stationen. När jag kom till sthlm 16.44 så åkte jag till Slussen o där mötte jag upp Stina som oxå skulle hem så vi tog samma saltsjöbana hem 17.15.
Dessi blev så glad när jag äntligen va hemma igen:)

Tack syrran för en jätterolig och härlig helg däruppe i hälsingeskogarna!!!
Men nu återgår vardagen här i sthlm och det är ändå skönt o va hemma igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0