CINDERELLAKRYSSNINGEN!!!

Jag och en del av min familj åkte ju på kryssning i lördags:) Det va en rolig kryssning men tyckte de hela va lite oplanerat....

Först klev jag upp tidigt på morgonen, packade o fixade iordning mig och sen åkte jag och lämnade Dessi på Haga Hundcenter. Va jättejobbigt att lämna henne då jag vet att hon inte mår bra där...
Sen åkte vi in till stan och letade efter present till Terra.
Köpte dessa vantar till henne:
MARI mitten
Och sen köpte jag hygienprodukt o gav henne lite snacks:)
Vi åkte till Slussen och mötte upp mamma o hennes sambo där. Terra o hennes svärmor kom sen oxå.
Det va så mkt folk som skulle med båten:) Det var insläpp kl 17.15 och vi fick hytt på däck 6. Terra fick hytt på däck 9.
Dom skulle äta vikingbuffén redan kl 18 och vi skulle inte äta förrän kl 21. Mamma o hennes sambo åt skaldjursbuffé istället, så de va lite oplanerat med tanke på mattiderna o så....Vi gick på taxfree o kollade o sen gick vi runt lite o checkade läget:)
Kl 21 åt vi buffén och som vanligt va den så jäkla god!
Va väl klar vid 22.30 tiden och gick ner till hytten och bytte om och fixade iordning oss o förfestade :)
Sen blev det nattklubb:) Va så mkt folk på dansgolvet så de va svårt o komma upp på dansgolvet men lite senare under natten då vi va på club 7 så fanns de plats för o dansa.
Festade o dansade hela natten lång och gick sen ner till hytten för o sova.
Vaknade och klev upp kl 8. Trodde att kl va 9, inte så duktig på tidsomställningen direkt:( Men vi gick upp och åt den supergoda frukostbuffén:) Gick på taxfree sen och tog en skön dusch i hytten.
Jag har flera bilder men hittar inte usb-kabeln så måste fortsätta leta här i röran!
Innan vi var i land så åt vi en god räksallad som mamma bjöd på:) MUMS!
Jag åkte direkt till Solna för o hämta Dessi. Kom väl dit ca 16.20 och Dessi va överlycklig över att se mig. Det märktes att hon ville hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0