24 år idag!!!

Idag fyller jag 24 år!!!! Känner mig urgammal haha!!!
Dagen började med regn!!!Typiskt hösten...Firade ju mig hos syrran i helgen och fick ju present av henne sen idag ska jag fira med tårta o presenter av mina systrar Stina o Kajsa och jag e ju ledig idag:) hehe
I helgen ska jag fira med min syster Emelie och den 24 september blir det födelsedagskryssning med familjen eftersom både Terese och mamma fyller oxå i september:)
Så det blir många firanden:) Ska ju på The ark på fredag på Grönan jag:) Ska bli askul!
Vad har hänt under året som 23 åring då? Hmm, ja i september förra året så flyttade jag från Vällingby till Fisksätra 1 september och min syster Stina flyttade in oxå tsm med hennes hund. Jag bor fortfarande kvar här och jobbar kvar på samma ställe fast nu har jag ju fast heltid o de hade jag inte för ett år sen.
Kärleken har inte varit den starka sidan detta år, kanske blir det de här året istället:)
Vi får se vad detta år har att bjuda på:)

Kommentarer
Postat av: Terese

GRATTIS SYRRAN!!!

2011-09-12 @ 20:20:41
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0