Tingat en valp:) Ska hämta honom 25 oktober:)

I måndags åkte jag och Stina till Julita som ligger ca 35 min från Eskilstuna. Jag hade sett en annons på Blocket om en valpkull med Shih tzu/Chinese crested dog. Det var 5 valpar, 3 nakna och två pälsade men jag var ju intresserad av en naken så jag fick välja på två stycken av dom tre.
Redan när uppfödaren hade skickat bilder på dom två så visste jag vilken jag ville ha men klart man vill åka och hälsa på dom först och bekräfta vem man vill ha:)
Han är såå charmig och är helt underbar och så jäkla söt:)

Den här bilden är från Blocket annonsen och det är den nakna killen längst till höger.
Här kommer fler bilder på honom:
297321
337
344353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0