Suck...

Imorse klev jag upp kl 9. Hade en skön sovmorgon:)
Jag duschade, diskade, städade och dammsög lägenheten som såg för jävlig ut och när kl blev 11.30 väckte jag Kajsa och vi gick ut på en skogspromenad med hundarna. Det verkade vara en populär tid att gå promenad för vi träffade en massa hundar. Vi träffade även en jobbig gubbe som kom med sin fula schnauzer och hans hund gjorde utfall mot Dessi men som tur va så stod jag emellan och det va nära att hunden högg i mina ben istället men hans försvar va att han sa att han tror att Dessi är en kamphundsras för såna raser gillade inte hans schnauzer o jag hade sån lust o bara säga: Håll kontroll på din hund istället för o klanka ner på dom som har hundar som bara går.
Jävla gubbe. Hur schysst e de o göra såna påhopp!
Dessi råkar alltid utför såna hundar, eller iaf flera ggr så inte undra på att hon blir rädd för stora hundar.

Nu har vi käkat mat allihopa och ska snart ta en prommis med hundarna. Det har varit ett riktigt härligt höstväder idag med mycket sol och vackra färger på träden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0