Shoppingdag o filmkväll:)

Igår klev jag upp kl 10, duschade o fixade iordning mig, sen innan lunch åkte jag o syrran till Sickla först där jag köpte ett supergulligt koppel till nya valpen, sen åkte vi till Jessica och hämtade min väska där o vi snackade lite om gårdagen. Sen tog vi bussen till Nacka Forum och där köpte jag på Arkens zoo ett jättegulligt halsband i ljusblått läder med kristaller på:) Det är såå gulligt:)
Vi kom hem vid 15 tiden och jag va rätt trött efter allt festande dagen innan...men jag vill inte sova mitt på dagen så jag försöker göra saker som håller mig vaken istället så jag gick en promenad med Dessi i skogen och vi åt en jättegod sallad med vitlöksbröd till:) mums!
På kvällen kollade vi på filmen Allt för min syster med Cameron Diaz och den är alltid lika bra! Älskar den filmen. Så sorglig.
Den slutade strax efter midnatt så det blev en sen kväll för mig igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0