Lördag, strålande väder och en helt underbar dag

I lördags  så gick jag upp tidigt typ kl 8. Duschade o fixade iordning mig, rastade hundarna o gav dom mat o sen väckte jag dom haha. Vi åt en jättegod frukost och det var jättesoligt och härligt väder ute:) Vi gick en sväng på stan och Kupolen där vi oxå tog en fika och sen gick vi till lägenheten och Hilda hade ylat...jobbigt men ingen som klagat iaf. Hon blir så i nya boenden.
Vi tog en lång promenad i solskenet med hundarna och det va jättehärligt:)
På kvällen åt vi hummus och stekt kolja och de va såå gott:) Till efterrätt blev det hemmagjord pistasch/chokladglass:) Att det ska va så enkelt att göra egen och supergod glass visste jag inte.
Sen kollade vi på tv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0