BRITNEY SPEARS I GLOBEN, SÅ JÄVLA BRA!!!

Kollade på Britney Spears konserten i Globen igår och den va så jävla bra!!! Fats först hade hon två förband. Det första va Denise and Paris, två blondiner som sjöng i 30 min. Sen va de en skitdålig kille som sjöng i 30 min och när kl va 20.30 så va de paus i 30 min så först kl 21 fick man se Britney och jävlar vilket jubel! Ddet va packat med folk i Globen och jag hade skitbra plats, precis bakom ståplatserna närmast scenen:)
Det var helt fantastiskt att se henne och den här kvällen kommer jag aldrig glömma! Synd att den va så kort bara, 1,5 timme bara....tiden gick ju så fort.

Bilderna är från hennes facebook sida:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0