Back to Stockholm, tåget försenat

I söndags skulle vi åka hem. Det var frost ute på morgonen o hösten kändes väldigt kall. Kl 13 gick vi på bio, Savannens hjältar:
Inte den bästa filmen..seg och tråkig handling och inte sås söta karaktärer heller.
Efter filmen tog vi en fika på Kupolen och gick en sväng där och mamma köpte en ny digitalkamera, en rosa som va skitsnygg, 14 megapixel:) När vi kom hem gick vi en promenad med hundarna. Vi åt jättegod köttfärslimpa som mamma gjort med gräddsås, stekta rotfrukter och potatis:) Blev så jäkla mätt. Om jag skulle bo med mamma skulle jag bli smällfet haha.
Kl 19.54 så skulle vi åka tåg hem och det regnade ute då...Tåget va försenat med 5 minuter. Men under resans gång så måsta vi vänta på grön signal, de va tågmöte osv så vi blev sammanlagt 30 minuter försenade till Sthlm. Vi skulle varit framme 22.16 men kom fram 22.45. Så jävla dåligt! Fan dom får väl fixa fler spår så inte alla tåg går på ett o samma spår! Säg nån som gillar SJ!!!
Jag o syrran har iaf skickat in ansökan om resegaranti, jag fick ju det förut så jag hoppas på de nu oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0