Vaccin och pass check!

Igår åkte jag in till Nacka Forum för att fixa nytt pass. Jag kom dit 30 minuter innan dom öppnade och 9.45 så va de öppet att man kunde gå in så jag och två till va där då men när klockan blev prick tio så kom de typ 20-25 pers så de va tur att man kom dit i tid:) Det gick bara på 5 minuter o sen gick jag tillbaka till Forum och gick på djuraffären och kollade. Köpte ben till Dessi och två leksaker till valpen.
Mötte upp Jessica och vi gick en sväng i Forum men sen måsta jag vidare in till Slussen och vaccinera mig hos Vaccindirekt. Det va jättebra där med trevlig personal. Vaccinerade mig mot Hepatit A, kostade 395 kr.

Sen drog jag hemåt. Vi gick en långis med hundarna och på kvällen kollade vi på Ensam mamma söker:)
Det va jättefint o soligt väder igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0