Rihanna i Globen!!

Jag visste ju att hon ställt in Malmös konsert men hoppades innerligt att hon skulle kunna genomföra showen i tisdags.  Det var utsålt i Globen och så sjukt mkt folk!
Jag kom dit när dom öppnade för insläpp till själva sittplatserna kl 18.30. Satt och väntade i en timme sen när kl va 19.45 spelade Calvin Harris i en timme typ.


När kl va 21.30 började Rihanna spela och alla blev så jävla överlyckliga eftersom man visste ju inte om hon skulle ställa in eller inte.
Hon spelade i 1,5 timme och det var en av dom bästa konserterna!!! Hon gav verkligen allt och man såg inte alls på henne att hon varit sjuk.

Finns en massa youtubeklipp på henne men lägger upp ett här men detta var en av mina bästa dagar i mitt liv! Det var en så härlig upplevelse att se henne!
När kl var 23 så var konserten slut och hon sjöng låten Umbrella som slutsång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0