Mamma på besök och nytt kylskåp!

I onsdags kom mamma på besök. Jag och Stina åkte in till TC och mötte upp henne med hundgänget:) Hon tyckte att Ikaros va jättesöt:)
Vi åkte hem med 21 tåget från Slussen. Det va ju ett tag sen hon var hos oss, för jag har ju gjort om lite här sen hon va här sist:) Sen samma dag som mamma kom så ringde jag hyresvärden och sa att en list på kylskåpet va trasig och han skulle åka o kolla efter en extra eftersom min hyresvärd byter sällan ut inredning lr vitvaror så jag blev så förvånad när han kommer med ett helt nytt kylskåp och överskåp!!
Kunde inte tro att det var sant:) Så nu e de så fräscht, bara spisen som måste bytas ut men så länge den funkar får man ju inte byta:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0