Hårfrisören

Köpte en snygg tjocktröja till pappa på Fars dag som jag skickat till honom:) Hoppas han blir glad!
Igår har jag tagit semester Jag va på hårbehandling i Vasastan och när jag kom dit så skulle jag få klipp o färg, toning lr slingor. Men när jag kom dit så sa frisören att hon inte alls tyckte att jag skulle färga mitt hår utan att jag ska vänta i 3 månader o sen gå dit o klippa o färga håret men eftersom jag väl kommit  dit så fick jag en klippning men så jävla dåligt ju. Om jag kommer dit för en hårbehandling så ska jag ju få det oxå!!!!!
Jag har ju faktiskt tagit mig tid o åkt dit jue!
Kollade på Bonde söker fru o Greys anatomy på kvällen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0