Fredag, mamma åker hem

Igår åkte Stina o mamma till Forum Nacka och shoppade. Jag va hemma med Ikaros och jag o Anna gick en promenad med våra valpar i skogen. Hon har ju en söt dvärgpincher som hon köpte i Grekland i somras. Jättesöt!
Jag träffade ju dom på spårkursen jag var med Dessi på.
Ikaros orkade inte gå  så långt så han fick lift av mig en del:)
Det va trevligt att va ute med dom så de blir nog fler promenader:)
Kl 17 så hade mamma gjort goda fetaostbiffar med kokt potatis:) mums.
När kl blev 18 så följde vi med henne till tåget i Fiskis. Det va kul att hon kom o sen får vi se när nästa gång blir!
Stina och jag kollade på Idol kl 20 och jag fattar inte varför dom för det första sjunger dåligt och sen att dom väljer fel låtar!
Dom enda som är bra är Amanda Fondell och Moa Lignell. Dom borde komma till final. Ingen av dom andra tre asså Robin, Molly  Amanda P har någon speciell röst och dom har inte gjort så bra framträdanden heller.

Längtar till den dag då Robin åker. Ovanligt att det är så många tjejer kvar, oftast brukar det bara va killar på slutet o typ bara en tjej kanske.

Jag gick o la mig efter midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0