Let´s dance finalen!!!

Vi åkte ju in till stan och åt mat på restaurang och maten va inte god! Iaf inte den mat jag åt. Jag käkade kycklingfilé med jordnötssås och ris, mamma o hennes sambo åt köttbit o syrran åt oxå samma som mig. För det första såg de ut som nån spytt på tallriken, verkligen inte fint upplägg, såg inte aptitligt ut direkt, den enda sallad man fick till va en gurkbit o en tomatbit o majskorn:(Riset va inte ens jasminris utan det va torrt vanlig o äckligt och smaklöst ris! Kycklingen va jättetorr och ingen krydda alls.
Ingen restaurang jag rekommenderar!

Mammas mat:

Vi åt mat kl 16 o va klara kl 17, då åkte Stina o jag hemåt.
Hade köpt dessa söta apelsinljus:

Vi hade en mysig kväll och kollade på finalen på Let´s Dance:)
Jessica Andersson vann! Av juryn fick hon 114 poäng och Frank fick 112. Så de va ju väldigt jämt. Jag tycker båda har utvecklats väldigt mkt så det spela ingen roll vem som vann men kul att de va en tjej som vann i år. Den enda tjej som vunnit tidigare är ju Tina Nordström, hon va på plats och överlämnade resultatet tsm med Martin Lidberg.
Frank Andersson och Charlotte Sinclair  Foto: Joel Stockman/TV4Jessica Andersson och Kristjan Lootus  Foto: Joel Stockman/TV4
Frank dansade en jättevacker vals:
Frank Andersson och Charlotte Sinclair  Foto: Joel Stockman/TV4Jessica Andersson och Kristjan Lootus  Foto: Joel Stockman/TV4
Ingen av showdanserna va speciellt bra...
Frank Andersson och Charlotte Sinclair  Foto: Joel Stockman/TV4Jessica Andersson och Kristjan Lootus  Foto: Joel Stockman/TV4
Man fick även se alla de andra deltagarna som dansade en dans var:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0