Sunny sunday:)

Söndag och ledig, tacka för det:)Vaknade av att solen lyste in i rummet:)En härlig vårdag!
Jag blev på nå konstigt vis på städhumör så jag städade hela lägenheten på förmiddan:)Sen gick vi en prommis me hundarna. Vi åkte till Nacka Forum o köpte lite smågrejer o käkade en glass i solskenet:)

Stina provade nya Twister o jag testade Cornetto med chokladglass o kolasås.
Har kollat på Solsidan ikväll, sista avsnittet:(Längtar till nästa säsong:)

Kollade på BB kl 21 och Katerina(en av mina favoriter förutom Roza o Vanessa) va nominerad som vanligt tsm med Nicky och hon va kvar igen!:)Jag blev så glad haha:)Hon e så kul o kolla på så de hade varit tråkigt om hon fick lämna...Jag var rätt nära att jag tänkte ringa in o rösta kvar henne. Man fick oxå reda på att tre tjejer ska in till huset och en av dom ska få stanna kvar. Ska bli kul o se haha. Killarna som väljer vem som ska få  stanna.
Tusen och en natt-tjejerna Foto: TV11
BB blir bara roligare o roligare o kolla på haha. Nu e man fast där igen..suck. Skulle aldrig börjat kolla på "skiten"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0