Struligt väder och besök från Borlänge:)

Igår kväll kom ju mamma och hennes sambo till Sthlm. Dom gick på Bröderna Olsson först och sen kom dom hit kl 24. Jag mötte dom vid stationen här i fiskis. Dessi blev jätteförvånad men väldigt överlycklig när hon fick besök:)

Det var första gången Leif va här på besök så de va ju kul att han hälsade på. Vi satt uppe och pratade i köket tills klockan var 02 sen va de dags o sova hehe.

Imorse vaknade jag kl 7 på morgonen av att solen lyste in:)Men jag somnade om och klev upp kl 9. Gjorde en frukost med smörgåsar, ägg, kaffe, juice, youghurt:)
Sen gick jag och Stina en timme i skogen med hundarna. Det blåste kraftigt men annars va de skönt. Dessi fick va lös en stund i skogen o hon blev överlycklig!!Bara kuta runt, runt.

När vi kom hem så åkte Leif o mamma in till stan, pga hundarna så åker jag o Stina in lite senare. Vi blir bjudna på mat på restaurang Broncos:

Jag har aldrig varit där förut så det ska bli gott med mat:)Vi ska vara där kl 16. Sen ska mamma o Leif på ost o vinprovning kl 19 o då åker jag o Stina hem o kollar på finalen i Let´s Dance!!!

Nu blev det värsta snöstormen ute, inte kul! Konstigt väder...hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0