Sista minuten

Fick detta sms idag:

Från Karolinska,

Tack! Det blod du gav har nu kommit till nytta för en patient.
Hälsningar Blodcentralen.


Blev förvånad när jag fick de för jag har aldrig fått nå sms förut när jag gett blod men de e kul att man kan hjälpa till:)
Glöm inte o anmäla er till blodgivare!!!

Jag och Jessica promenerade tsm till jobbet idag:)Kul med sällskap, jag som annars går jämt ensam.
Eftersom jag ska byta helg grupp så måsta jag göra om mitt schema idag senast eftersom dom låser schemat imorn o jag jobbade ju kväll o det gick inte o komma in på sidan på internet på jobbet!!!Snacka om att man blev frustrerad. Jag provade på 4 olika datorer!Annars får man liksom komma imorn o sitta o pyssla med sånt på morgonen, NEJ TACK!
Men så prova ja o logga in hemifrån o de funka:)Puh:)
Hoppas dom ser de på jobbet bara att jag har bytt pass....

Så nu kommer jag alltså va hemma under påsk o jobba valborg....jag som hade planerat o så...men men inget o göra åt.

Kommentarer
Postat av: Terese

Funderar å bli blodgivare jag me =)

2011-03-24 @ 20:25:09
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0