Sickla

I onsdags satt jag bara hemma o vänta på att jobbet skulle ringa eftersom jag hade lagt mig tillgänglig från kl 12 så man måste va beredd på o hoppa in o jobba om de behövs....men ingen ringde så min dag va ju helt förstörd.
Och så har man förlorat 8,5 timmars arbete den dagen liksom som man måste jobba in nån annan ledig dag:(
Den här veckan jobbar jag bara 3 dagar o e ledig 4 dagar o de funkar ju inte om man jobbar heltid!Hur fan ska man få ihop de förlorade timmarna då?

I torsdags jobbade jag 12-21. Var så jäkla förkyld så jag hade ingen lust o jobba direkt...Vaknade oxå kl 5 på morgonen av andningssvårigheter, halsont, snuvig o magsmärtor.

Dagen efter alltså igår fredag började jag jobbet 6.45...Va sjukt trött o väldigt förkyld...
Jobbade till 15.45 sen åkte jag o Stina direkt till Sickla o köpte present till syrran som fyller 26 år den 9 mars o så köpte vi kort o lotter till pappa som fyller 54 år på måndag:)

Vi kom hem ca 18.30 o medan jag tog ut hundarna fixade Stina tacos:)Sen kollade vi på Let´s Dance ofc:)
Figge och Frank i duell och Figge åkte ut. Det var bra eftersom Frank va jätteduktig:)Hans Bachata va ju jättebra:)
Men Figge dansade ju fast han var skadad så han kunde ju inte dansa ut ordentligt...
Malin o Alexander dansade en fin dans:
Alexander Rybak och Malin Johansson Foto: Joel Stockman/TV4
Jessica fick högst poäng ikväll o de va hon verkligen värd:
Jessica Andersson och Kristjan Lootus Foto: Joel Stockman/TV4Frank Andersson och Charlotte Sinclair  Foto: Joel Stockman/TV4Alexander Rybak och Malin Johansson Foto: Joel Stockman/TV4
Oksana va jättebra på street dance men Figge såg bara pinsam ut haha:
Figge Norling och Oksana Spichak  Foto: Joel Stockman/TV4
Jessicas bollywood dans va helt underbar:
Jessica Andersson och Kristjan Lootus  Foto: Joel Stockman/TV4
Franks bachata:
Frank Andersson och Charlotte Sinclair  Foto: Joel Stockman/TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0