Melodifestivalen över...

I lördags hann jag se när jag kom hem vem det var som vann och det var ju Eric Saade!!!
Han hade ju en grymt bra låt och hans framträdande va ju jättebra:) Men det var ju så jäkla jämt mellan Danny och Eric. Kan inte fatta att The Moniker kom typ trea. Han va ju så jävla kass!!haha
Men Sanna Nielsen skulle oxå kunna vinna tycker jag men på dom senaste åren har vi ju bara skickat tjejer till Eurovision så de e dags för en kille nu så kanske det vänder för Sverige och vi kanske äntligen får en bra plats i eurovision. Nu längtar man till maj så man får se!!!

Syrran kom hem igår morse kl 6 typ, hade ju jobbat på Melodifestivalen hela natten...Sen klev jag upp typ 6.40 för jag skulle jobba tidigt.
När jag kom hem från jobbet gick jag en långis med hundarna, sen kollade vi på Solsidan o Big Brother:)
Sanna åkte ut....

Idag fick jag jobba på en annan avdelning, slutade typ kl 16, o va rätt trött....nu jobbar jag 3 kvällar i rad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0