Melodifestivalen ikväll och jag jobbar...

Mamma ringde o sa att det inte blir nå kryssning i maj eftersom hon ska till Ungern med jobbet då!Så typiskt att det var just då:(Jag som hade planerat de o allt....
Det hade varit så himla kul ju:)Så nu kanske det bli i början på juni istället.
Jobbet ringde igår så jag ska jobba på måndag på en annan avdelning 7.45-16.15. Då blir de jobb för mig 7 dagar i sträck men det är ju så...
Annars får jag inte ihop mina timmar.
Dom har ändå kortat av en massa pass till veckan så jag jobbar inte heltidspass.

Idag jobbar jag 12-21...:(Tråkigt eftersom det är Melodifestivalen. Syrran jobbar idag i Globen som servitris på Melodifestivalen:)Kul för henne!Det skulle jag oxå vilja göra:)


Ikväll gäller det!!!Jag hoppas på Nicke Borg, Sanna Nielsen lr Danny!
Så typiskt att jag jobbar, hade mkt hellre velat gå på nattklubb lr kollat på Melodifestivalen hemma.

Kommentarer
Postat av: renéejedef3ldt

kul blogg! (:

2011-03-13 @ 22:39:49
URL: http://jedefeldt.blogg.se/
Postat av: Annica

Håller på Nicke borg. ;)

2011-03-13 @ 23:13:01
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0