Klassfest i maj:)

Fick hem brev igår från klassfest.com som arrangerar klassfester. Vi kommer ha klassfest lördag den 7 maj på Stadshotellet i Ljusdal. Det kommer vara Naturbruksgymnasiet avgångsåren 04-07. Från mitt avgångsår är det 21 st anmälda sen vet man ju inte hur många som avbokar men de kommer bli så jävla kul!!!
Längtar redan fast de e 10 veckor kvar...men tiden går fort!

Detta är menyn för kvällen:

Förrätt: Toast skagen
Varmrätt: Ryggbiff, potatisgratäng, grönpepparsås, vårens primörer
Efterrätt: Kladdkaka med grädde, kaffe.

Sen blir det musik från den gamla goda tiden:) Det kostar 400 kr o sen betalar man extra för hotellrum.
Jag tänkte boka resa redan nu då de blir billigare:) Jag kommer åka upp antingen tors lr fre o så sover jag hos pappa två nätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0