Hälsat på i Kungsängen

Idag va de jättesoligt och härligt väder ute, fast väldigt blåsigt...men jag vaknade 7.15 av att syrran väckte mig o de va snöstorm ute men den smälte fort bort.
Kl 12 va jag hos Lotta i Kungsängen, va ett bra tag sen jag hälsade på hos henne så tyckte de va på tiden:)
Vi tog en promenad i det soliga vädret och sen käka vi mat o åt en god semla:)
Jag åkte hem mvid 17 tiden. Kom hem 18.20. Kollade på Let´s dance o jag måste säga att de va rätt som åkte ut fast jag alltid gillat Alexander rybak så va dom andra bättre fast som vanligt tycker jag att Tina ska åka ut..Jag vill se Jessica o Frank i final!

Frank Andersson och Charlotte Sinclair Foto:Joel Stockman/TV4
Danserna va bugg o salsa
Alexander Rybak och Malin Johansson Foto:Joel Stockman/TV4Jessica Andersson och Kristjan Lootus  Foto:Joel Stockman/TV4Frank Andersson och Charlotte Sinclair Foto:Joel Stockman/TV4Alexander Rybak och Malin Johansson Foto:Joel Stockman/TV4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0