Greys ikväll:)

Var ju på bio igår och den va bra:) Idag va jag tillgänglig på jobbet från kl 12 så jag kunde bara stanna hemma o vänta på samtal men dom ringde ju inte ens!

Jag gick en långis med hundarna i solskenet och sen har jag städat hela lägenheten.
Varit på Tippen o handlat lite me syrran o åt en glass:) Ikväll ska jag kolla på Greys Anatomy och BB:)

Läst senaste nyheten:

"Big Brother"-Gurkan riskerar att bli utslängd ur huset efter att flera tittare har hört av sig till Tv11 och klagat. Enligt Expressen ska tittarna ha lämnat rapporter om att Gurkan har trakasserat och dödshotat transsexuella Vanessa Lopez.

 

Exakt vad som har sagts är i skrivande stund oklart, och exekutiva producenten Pelle Porseryd säger att de har fått olika information.

— Den enda informationen vi fått är från olika håll men exakt konkret vad han sagt har jag inte fått bekräftat, berättar han för Expressen.

Men samtidigt påpekar gaytidningen QX att det finns ett samtal mellan Gurkan och Simon Danielsson dokumenterat och upplagt på "Big Brother"-sajten, där det står klart vad 26-åringen tycker om Vanessa. I klippet kritiserar Gurkan öppet ledningen för att de tagit med Lopez i programmet.

— Hur fan tänkte ni när i släppte in den där djävulen. Usch säger jag bara, säger han.

Gurkan, eller Gökhan Gasi, som han egentligen heter, har flera gånger uttryckt sitt misstycke och ogillande när det kommer till Vanessa, men om han verkligen trakasserar och dödshotar sin medtävlande sambo, berättar Pelle Porseryd att de inte kan ha kvar Gasi i programmet.


Hoppas Gurkan åker ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0